tisdag

Upp och ner går det, både i humöret och med andra saker.
Idag har jag och Walle setts och gått igenom lite pianogrejer inför studentkonserten. Det gick bra! Tiden sprang iväg! Ska försöka lämna ut lite noter imorn, Joel skulle nog komma och hämta. Annars är det rep med Amelie imorn kväll, blir intressant att se hur allt sitter. Nästa vecka har hon studentkonsert!
Annars just nu.. Håller på med muntliga nationella i svenska. Ska ha anförandet till måndagen, gött och få det gjort säger jag bara! M-m-m. För övrigt, vaknar jag på morgonen, går i min bubbla till skolan, repar och förkorvar mig återigen i musik tills det är dags att sova. Det är min dag det.

 

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0