måndag

så, måndag återigen och höstlovet är till sin ända. Det har varit bra, Tobias kom ner i tisdags så vi har varit med varann hela veckan. Myspys. Jag har ridit en massa också, jag gjorde körkortsteorin - fixade den! Uppkörning kvar.. Snart, i slutet av denna veckan! Den här veckan är inte lika proppfull som alla andra. Risken är mindre att jag ska drabbas av ett hysteriskt nervsammanbrott. Genteknik inlämning på onsdag, den är jag färdig med och rep inför Amelies studentkonsert. Torsdag är det inget speciellt vad jag kan minnas? På fredag ska jag spela på en begravning, sen återstår bara Grys dop på söndag då jag och Karin ska spela. Det blir nog en ganska schysst vecka ändå, sysselmässigt sett. Projektarbetet hänger över axlarna på mig, måste, måste, måste planka låtar och få ut till alla! Fick världens snyggaste fotoalbum av Madde igår! En lite försenad födelsedags present. Mycket detaljer, många bilder, många minnen :D


(v


Kommentarer
Postat av: anki

du klarade teorin, OCH INTE SAGT NGT? :O

2009-11-02 @ 22:55:24
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0