lördag

Lite väl sent för ett inlägg nu men eftersom jag ändå tog en kik på datorn så kladdar jag :)
Idag har jag övat på några låtar inför kulturchocken och estetshowen och läst lite svenska. Har varit hos Madde och vi har varit i stan på Kalenius. Madde köpte present till Gunn-Britt som fyllde år idag och jag köpte farsdagspresent till Bengt. Sen städade jag Suzukin för den stank verkligen hund! Och det är väl meningen att jag ska köra den lite framöver så jag kände hur bilen skrek efter att bli städad och vädrad. Nu luktar den pöjk, jag köpte en wunderbaum som luktar killparfym :P Och det ska inte finnas så mycket som ett hundhår i den, okej nu tog jag i lite, men den är i alla fall välstädad och vältorkad! Så eftersom jag skulle hämta Martin hos en kompis följde Madde med mig ner och vi tog en fika på centret. Köpte mat och åkte hem igen. Sen åkte vi, helt spontant, ut och åkte och bara stre :) Nackdelen är ju bensinpengarna.. De går fort åt alltså så man får välja sina vägar noga, men jag kommer väl att tröttna på körandet så småningom så jag bör väl passa på medans körkortet är fräscht och det är kul. För det är det och jag vill gärna köra framöver :) Kom hem och såg på Troja. Ska lägga mig nu. Känner att det är dags. Ha det bra!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0