turnéavslut

Åh vad roligt det var! Jag lovar, jag kände mig så tacksam över att fått uppleva turnén tillsammans med klassen. Det är så otroligt kul på scenen och vi har repat som galningar för att det skulle sitta. Och det satt såå mycket bättre igår kväll än det har gjort någon gång förut under våra turnédagar. Jag är jätte nöjd och jätte glad. Springandet upp och ner mellan logerna, paniken, frustrationen, alla känslor, jag älskar alltihop! Och jag blir alltid lika lycklig när vår slagverksektion drar igång introt på Eat The Rich av Aerosmith och Victor och Madde spelar stämmor på soloslingan i början. För att inte tala om när Linnea klämmer i med sin starka och gälla röst! Det går rysningar över hela mig. Jobbar man ihop med folk på det här sättet så kommer man nära dom. Det är jävligt skönt. Det blir som en helt annan relation med dom. Jag blev precis som jag förutspått mycket mera taggad igår kväll. Det säger sig ju nästan själv, när det kommer bekanta som har förväntningar så stiger adrenalinet i kroppen. Jag var så taggad och jag försökte tagga alla andra också, speciellt Marcus som verkade helt slö i början, men han taggade att till sig :) Jag skulle kunna leva på såna här känslor, det är sånt här som gör att saker och ting är värt all möda och slit. Det är sånt här som gör musik så extremt kul! Jag blir så lycklig, kort och gott. Och ännu nöjdare blir jag när jag hör att klasskamraterna tycker likadant. Fy tusan, jag älskar det.
Vi körde en gemensam peppning nere i baren på Ritz. Vi gjorde en julgransskakning, det var kul att se allas spända miner. Gaah, den känslan innan man ska gå upp.. Obeskrivlig, jag blir helt till mig bara jag tänker på den. Jag minns den så tydligt just nu men glömmer bort den allt för fort igen. Men det är så, man kan inte hålla kvar den. Den kommer igen när det är nåt riktigt stort på gång, ungefär som igår :) En mentalt påfrestande vecka har det varit men jag är så glad. För alla intryck och allt.. Jag älskar det. Jag säger då bara det, jag älskar det. Tack alla som kom och kollade! Jag blev så glad!

(v

Kommentarer
Postat av: louise

det var så bra emmelie! gillade panta mera! <3

2009-05-29 @ 16:15:19
URL: http://louiselouise.devote.se
Postat av: anki

haha, asså.. jag vet inte hur jag ska säga det här, men.. jag har samma känsla för det där som dig ;) haha

2009-05-29 @ 23:09:45
URL: http://ankinilsson.blogg.se/
Postat av: anki

känslan av att känna på sig vem det är som kommenterar ;)

2009-05-30 @ 17:26:03
Postat av: iisabel

Nej och det finns inte så mycket man kan göra åt det heller.:(

2009-05-30 @ 23:13:17
URL: http://opia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0