turné premiär

Nu är den igång! Vår fantastiska fyra-dagars turné som handlar om Klemens Livs; den nya chefen, kassörskorna Lena och Sandra, lagerarbetarna Lenny och Roy, städaren Sonja och självklart praoeleven. I showen ingår också två förälskade par som reder ut några dispyter, en mörkhyad afrikan, två amerikanska tjejer, Mr cool och hans två fjortistjejer, en maffiaboss och hans brud och prinsessan Victoria.. You name it! Kom till Ritz på torsdag kväll 19.00 och kolla!

Hittills så har det gått ganska okej. Första föreställningen hade vi på Kyrkeby. Det gick jätte bra faktiskt! Allt funkade super, alla hann med att byta om och sminka sig. Sen kom vi till Järven och då minsann va det inte lika bra, det tror jag vi alla var eniga om. Ljudet var alldeles för högt och akustiken var mycket dålig. Vi spelade i en liten aula. Det var trångt och jag hann inte sminka färdigt mig så brunfärgen bara rann på mig och jag kom in på fel sida scenen. Dålig planering! Jag och Magda glömde bort våran andra sketch så Anders fick improvisera dit nåt istället. Ja jösses, men imorgon tar vi nya tag. Det kommer gå bättre! :) Bilder från turnén får komma lite senare.




Dagens fantastiska väder!
(v

Kommentarer
Postat av: anki

haha, jag fatta att det var du som skrev kommentaren ;) haha =)

2009-05-25 @ 22:27:25
URL: http://ankinilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha. Du, att vara vimsig det är toppen på chokladglassen deee (A)

2009-05-26 @ 18:21:05
Postat av: Anonym

aaaaah, nu var jag vimselivims. ANKI ÄRE SÅKLAAART !

2009-05-26 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0