töcksfors & silbodal





Dag
två på våran fyradagarsturné! Vi har varit i Töckfors och i Årjäng. Det gick okej. Asså, jag hoppas vi får lite mer sprätt på showen på torsdag. Nu börjar alla våra skämt kännas törra, det är ju för att vi har hört dem så många gånger nu. Alla kan allas repliker, det borde ju vara ganska bra egentligen. Det går ju lätt att improvisera. Hoppas alla är taggade och vi känner den där otroliga samhörigheten på torsdag kväll. Jag saknar nervositeten faktiskt! Trodde aldrig jag skulle säga att jag saknade det där jobbiga darrandet i kroppen men ack, vi behöver verkligen det för att tända stubinen liksom. Ganska otroligt vad nervositet kan göra med en! I både Töcksfors och Silbodal fick vi stå på stora scener. Det var bra, den sista var helt klart snyggast. Jag kan nog inte utvärdera vilken av dagens spelningar som gick bäst.. Dom gick nog lika bra. Ljudet var klart mycket bättre på Årjängs-konserten, Mr. Cool satt som ett smäck. Längtar tills på torsdag :) Sanna kom och hälsade på oss i Årjäng också, hjälp vad längesen det var man såg henne! Hon hade klippt lugg, men annars var hon sig lik. Så synd att hon slutade i vår klass. Men men :) Tänk va många roliga personligheter vi har. Ibland tror man att man känner dom, ibland visar sig sidor som man aldrig förut har sett och man blir så grymt förvånad. Det är inte alltid lika kul men man gillar dom ändå. Vilken familj va, det blir ju nåt visst när man lever inpå varann i pentryt. HAHA.
Kul att jag prioriterar annat i mitt liv än skolarbete och sånt som behöver göras. Yes, jag är ambitiös så det skriiiiker om det! Fan. Varför har inte Stina nån kul blogg man kan läsa. Jag hade haft sidan uppe jämt.
(v

Kommentarer
Postat av: anki

omg :D storartat. hur kunde du lista ut det? :O

2009-05-26 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0