tisdag

Vaknade helt sönderstressad imorse. Hade ont i axlarna, skuldrorna, slängde på mig gympakläderna (vi skulle ha utegympa) och struntade i sminket. Orkade inte sminka mig efter idrotten heller, jag har varit så fruktansvärt uppjagad inombords de senaste dagarna men samtidigt trött, att jag inte hinner uppfatta allt som händer runtomkring. Det händer alldeles för mycket. Eller det är både bra och dåligt såklart. Jag är den typen som behöver saker att göra så.
Jag tog mig igenom dagen åtminstone. Imorn ska jag ha tredje körlektionen, hoppas det går bättre den här gången. Ska läsa lite naturkunskap sen och duscha och lägga mig i tid. Kanske hinna städa akvariet också.. Det tar ju några timmar så det är bäst jag sätter igång med det snart om jag vill komma i säng någolunda tidigt.
Åh, det ska bli så roligt om några helger. Jag, mamma, Madde och Gunnel ska antagligen ut på vift! Blir spännande att se vad det blir av det :) Imorn ska jag för övrigt träffa Johan en sväng. Kolla på huset och äta lite mat. På torsdag har vi repdag på musikskolan för nästa vecka åker vi ut på turné! Det ska också bli spännande, vi ska nämligen turnéra runt på högstadieskolorna häromkring. D.v.s Töcksfors, Årjäng, Järven, Kyrkeby, Central, Koppom, Charlottenberg och sedan slutligen avslutar vi turnén på Ritz. Ska bli jätte kul faktiskt. Bara vi får ihop pogrammet och alla roller och sketcher. Tror det kan bli skitbra om allt klaffar de kommande repdagarna. Ska till Björn efter repdagen på torsdag :) Och på fredag åter tillbaka till musikskolan för en ny repdag. 9-15! Sen tar vi helg och drar igång med turnén 8.00 på måndag. Finalen hålls på torsdagskvällen kl 19! Kom och kolla :) Blir förhoppningsvis skit bra. Tror bestämt att dessa turnédagar med klassen kommer sätta sig i hjärtat, det brukar vara så vid såna tillfällen. Lägger in lite soliga bilder sen i eftermiddags också. Just det, för er som inte vet så har vi införskaffat en undulat också. Det var en månad sen ungefär men vi trodde att den skulle dö, så mamma tog hand om den. Han/hon/den lever fortfarande :) Ciao!











(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0