orienteringsdag


Partiarbetet
är inte färdigt och jag tycker inte att det är kul. Dessutom behöver jag hjälp från morfar. Det är inlämning imorn och jag kom på att jag kanske skulle börja på det igår. Ååh, får nog fortsätta med det. Men nu är jag så trött efter orienteringen.. Det gick skit bra, jag och Johanna sprang tillsammans och vi tog alla kontroller på poängbanan :) Det var jobbigt att springa och dra på jackan, den kunde jag lika gärna ha lämnat vid start men det är ju nånting med mig och bagage asså. När jag sprang springklassikern så hade jag en stor fet väska runt mig. Typiskt mig. Så ska jag inte ha i år, men göra den, det ska jag nog :) Hur som helst, inget regn förrän vi skulle gå hem. Var färdiga vid 11.30. Gick ner till sjukhuset och ringde mamma, hon var på lantmännen så vi fick skjuts in till själva stan. Inte fel. Nu sitter jag här och känner hur otroligt gött det är med torra strumpor! Nej bäst jag gör partiarbetet.. Eller ringer morfar. Huvudsaken att jag börjar medans det är dagen!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0