walle 19 år

Det har varit en mycket händelserik helg. Inte varit ledig en sekund, trots att jag tagit ledigt för galans skull. Men som vi alla vet så blev den inte av, men jag var inte trög att hitta på annat!
I torsdags var det valborg, det finns lite bilder längre ner. En helt okej kväll :) På fredagen hade vi repdag på musikskolan, inte den bästa repdagen jag har varit med om. Var bakfull, trött och urlakad och på dåligt humör. Det var fint väder i alla fall som piggade upp, sen åkte jag iväg med Björn och Karin och pantade. Efter att vi hade släppt av Karin åkte vi hem och lagade mat. Eller han lagade maten, jag gjorde salladen. Standard nu faktiskt! Vad gjorde vi mer.. Vi myste lite i solen :) Jag somnade i soffan, vaknade vid halv 10 och bestämde mig för att stanna. Vi la oss vid 10, somnade vid 11 och vaknade  8. Det kändes mycket bra :) Åkte hem lite senare på dagen och gjorde mig i ordning för 19-års kalas hos Walle i Lersjön. Jossan och Joel kom och hämtade mig och vi lyssnade på en sketen Thorleifs kassett eftersom bilen bara hade kassettspelare. Åh, det var jätte trevligt och jag hade väldigt kul! Walle fick lite för mycket men vad jag förstår så hade hon roligt hon med, jag känner mig en aning skyldig, men bara en aning. Hon kommer antagligen aldrig mer bjuda mig ;) Jag kände att det var ostabilt sen torsdagens bravader så jag tog det lugnt, Jossan tog det också lugnt.. Inte :) Hade roligt jag, speciellt på slutet när jag och Jossan spelade "med andra ord" med pöjkera. Klockan var runt 12 och vi satt och bara rabblade ord! Mycket kul :) Vi var i Walles brors hus och utsikten var verkligen hur fin som helst. Tänk bara under högsommaren.. Superfint!
I söndags var jag med Amanda. Vi var ute och gick, käkade glass och gungade. Mys! :)
Det är för övrigt jätte fint väder ute. Jag är på lite sånt där halv-humör idag där jag inte vet vad jag känner. Eller jag vet att det är något som tynger mig, som inte är helt bra. Sen är jag nog lite spänd för helgen också.. Ehm!!
    

























(v

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: såklart danmark :)

haha, snygga pics! :)

2009-05-06 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0