middag

Det är sällan man ser mig skriva inlägg halv sju på morgonen. Eller ja, någon över huvud taget. Vaknade kl 6 av ett förfärligt kras som kom nerifrån. Då hade tavlan i hallen släppt på baksidan och åkt ner i golvet. Martin va också uppe och satt och såg på tv, han hade blivit lika förvånad han. Vad gör jag uppe kl 6 på en lördag då? Jag menar, man brukar oftast gå och lägga sig igen. Och jag sitter och nickar framför datorn istället. Ni kommer förstå lite senare ;) Tänkte att det var väl ändå ingen idé att lägga sig igen. Skulle bara bli jobbigt sen.
Idag måste jag nog städa akvariet, det ser för jävligt ut. Har en kulturhistoria inlämning som vi fick nu under veckan, jag menar, förträfflig tajming! Måste göra en till utvärdering av min och Maddes egna lektion, träna på natur och matte. Matten är det väl ganska lugnt med än dock. Det blir panik den sista veckan istället. Egentligen borde jag sätta mig med läxorna nu.. Eller inte, för jag kan INTE tänka. Jag måste förbereda för turnén som drar igång i övermorn också, det är min enda chans idag eftersom jag jobbar imorn. Ska bl.a. fixa kläder, vattenfärg och pensel, dammsugare, rep, lasso, tejp och öronproppar till mig själv. Förstå va slut jag kommer vara när den här veckan är över! Måste in på apoteket också.. Hämta ut en salva.
Igår var vi tjejer hos Sofia på 18-års middag :) Hon fyller nämligen 18 idag, STORT grattis! Vi spelade spel och stre. Och åt mat, viktig bit det där. Hon fick ett presentkort på Secrets of Sweden av mig, Louise och Madde. Hon fick en Carmen Electra video. Vad jag förstod så var det en instruktionsvideo till hur man strippar. Oj, jag kommer inte ihåg allt vad hon fick. Hon skriver det säkert på sin egen blogg, blueberrybaby.blogg.se :) Nä, om man skulle ta och göra sig i ordning då. Kan knappt vänta! :D












(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0