lördag

Grattis Sara och Virre som fyller 18 idag!
Igår hade jag min andra körlektion. Det gick som det gick. Jag gör sånt jag aldrig gör annars, t.ex. hackar i nedväxlingen. Jag blir så sur på mig själv. Nästa körlektion har jag till veckan på onsdag och då ska vi ge oss in på parkering och antagligen fortsätta med backningen. Första backningen jag gjorde igår va verkligen helt värdelös. Backade mitt ut i vägen, över båda körfälten i korsningen. Andra och tredje backningen gick betydligt bättre. Jaja, man går väl inte och tar körlektioner för inget! Tur att man ser resultat.
Jag och mamma åt mat på Jennys och jag väntade på Björn till halv 5. Sen åkte vi hem till honom och kollade på gamla kort. Långt hår och söt, det är han det :) Sen åkte vi till Karin och Lars och åt middag. Såg på Smala Sussi och lekte lite med Boss och Amadeus. Karin och Lars hundvalp och kattunge alltså. I slutet somnade Boss i soffan på Björns ben och höll på att ramla på huvudet ner i golvet. Sen knyckte jag honom och då låg han som en lealös liten säck i mitt knä. Så himla söt! Haha! Nu ska jag snart åka ner till Ch-berg och göra inbrott hos Jossan. Ska se om jag hittar en rosa Lena Ph-klänning till ikväll då Sara ska ha party. Melodifestivaltema :) Ska bli kul! Imorn är det repdag i stan. Skjut mig.

(v


Kommentarer
Postat av: Josefine såklart!

haha! dålig du är då som inte tog bakvägen XP

2009-05-19 @ 00:03:25
URL: http://josefinethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0