koppom & gunnarsby

Dag tre på turnén avklarad! Hjälp, imorn är det turnéavslut. Attans, jag vill inte att det ska vara slut nu. Tyckte det var jätte gött att vara borta från skolan. Gå upp på morgonen och veta exakt vad du ska ha på dig för showkläder, träffa på klassen utanför musikskolan kl 8 på morgonen och trycka in dig i en buss tillsammans med sju andra galningar som sitter och skriker 'det du inte lär dig nån annanstans lär du dig på GEMU:n!' Vi har det ganska kul. Idag var det kul. Idag var vi samlade och snackade med varandra riktigt. Undra om det blir ännu bättre imorn. Fan, jag kommer grina. Uhh, varför är det alltid såhär.. Att det går fort när man har roligt. Jaja, sluta tjata. Imorn är det turnéavslut! Hoppas vi når klimax under kvällsföreställningen. Allvarligt. Jag hoppas!
Nu har jag gjort kulturhistoria - jag är  nöjd.
(v

Kommentarer
Postat av: anki

sjuuukt coolt ju om du bara känner det på dig liksoM :D god damn, i adore you! men jag har ju den feelingen jag också, jag märkte ju att det var du ^^ så.. vi är rätt lika?

2009-05-27 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0