jobb

Gissa om jag har dåligt att göra just nu här i affären. Kollar runt på internet, sopar golvet, väntar på att klockan ska bli 7. Det enda jag har kvar att göra nu är att sopa mer golv och göra i ordning till djuren för kvällen. Resten är gjort. Wow, kan man ha det roligare eller.. När jag slutar ska jag åka till Madde och hjälpa henne öva lite för imorn. Då drar våran turné igång! Det kommer bli hektiskt! Våra första föreställningar kommer nog mest bara vara röriga och jobbiga. Efter 4 föreställningar eller så, då kanske vi börjar få kläm på det :) Jag måste packa ihop lite saker, fixa rep och tejp, accesoarer och kläder inför veckan. Färga håret ska jag göra också och egentligen försöka få gjort några läxor men det lär ju aldrig bli av. Igår gjorde jag min lektionsutvärdering för idrotten. Måte försöka få in den denna vecka, problemet är bara att jag inte är i skolan på hela veckan pg.a turnén. Vi avslutar den på torsdag kväll. Har jag inga lektioner på fredag så lär jag inte vara där då heller. Då måste jag skicka med pappret med nån annan som ska dit. Krångligt.
Vad irriterande det är att stå här själv. Det finns typ ingen att prata med, jag får gå och sjunga för mig själv. Och roa mig med att kolla på fina grejer som går förbi. Äh, inte värt att jag skriver nånting mer om just den biten. Haha :P Jaa. vad ska jag sysselsätta mig med nu då när jag har skrivit ett inlägg.. Göra djuren kanske, lika bra att börja och ha massa dö-tid i slutet istället.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0