charlotta

Inte likt mig. Det här är verkligen inte likt mig. Vaknade med ett ryck för tio minuter sen, blev klarvaken, insåg att det var Charlotta-lördagen och att Rebecka återtagit sitt pass. Jag ska alltså inte jobba idag! Och jag blev glad. Okej, det må vara likt mig men efterföljande känslor då..
Vaknade riktigt glad, tittade ut på vädret och kände inget annat än lycka. Tills jag insåg att dagen är kort och förr eller senare kommer komma till sin ända.
Puuh, det här är rena vansinnet. Mina känslor håller på att dränka varann. Jag har kommit fram till att det inte skulle hjälpa om nån valde åt mig, jag vet ändå vem som skulle fortsätta snurra i huvudet. Det är inte så jag ville ha det, inte att vi medvetet håller oss på avstånd från varann. Vilket rent samvete jag måste ha. Nej allvarligt, vad gör jag! Antingen så är det här riktigt stora fantom-matningar eller så är det något. Dom ger sig ju inte hur jag än gör! Och jag blir ständigt påvisad om att jag ska hålla mig på min sida av spelplanen, som ganska drastiskt har förminskats. Mycket irriterande.
Men vad gör man när nån har tagit hela ens hjärta..?

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0