maggio


Veronica
Maggio i helgen. Var hos Sara innan, gick till Victor sen :) Haha, det var komiskt. Och vilken magknip jag fick när jag kom på att jag skulle blanda med mjölk. Jag vet ju att ja vanligtvis brukar bli konstig i magen av det men sånt glömmer man uppenbarligen bort. Det var en helt ok kväll. Veronica Maggio var okej hon också men hennes spelning gick så jäkla fort. Vet inte om det bara var jag som tyckte det, men det kändes inte som hon spelade mer än fem låtar. Fast det kan ju ha berott på andra saker också, haha! Men hon föll inte riktigt i min smak. Sitter för övrigt och lyssnar på didn't we almost have it all just nu, whitney houston är så imponerande! Förstår inte vart hon får all styrka i rösten ifrån.
Ååå, det rinner ur näsan så jag håller på att bli tokig.. Och Bengt har hamstrat och ätit upp alla mina halstabletter! Av nån rolig anledning så är jag rätt trött idag. Somnade vid halv 6 imorse - ja, jag överdriver inte. En halvtimme senare och jag skulle ha gått upp i vanlig tid.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0