soliga söndag


Hej
där mina vänner!
Idag vaknade jag vid åtta, gjorde mig i ordning och åkte in till stan på gudstjänst. Spelade fem låtar och lyssnade på predikan. Fikade med Kristina, det är så kul att prata med henne! Nisse var där och lyssnade på mig, ihii, och sa att jag var bra. Kul kul :) Sen åkte vi hemöver, eller inte helt, för vi skulle in på Kalenius en sväng. Köpte en fetbladsväxt till mormor och morfar som var formad som två hjärtan. Prydde den med lite grön fibertråd och packade in den i celofan som en liten present som jag har tänkt överraska dom med imorgon. Dom är så underbara, ställer alltid alltid upp vad som än händer. Det har dom alltid gjort och stöttar oss jämt vad vi än väljer att göra. Så skrev ett litet tack-kort till dom, funderar på att skicka in en dagens ros också. De är världens bästa verkligen!
Jag övningskörde hem och solen gassade - underbara vårvärme! och sedan landade vi hemma. Jag städade akvariumet och åkte sedan ut med Bengt och hundarna på längdskidor. Det gick väldigt mycket uppför och mina skidor går mer bakåt än framåt så den biten var inte alls speciellt rolig. Det gick nerför också och jag ramlade både framåt och bakåt. Sen ramlade jag på platta marken, där det var is så jag kommer få riktigt snygga blåmärken! För övrigt så var det bra, vi åkte över sjön och det var så otroligt fint! Som ni ser på bilden.. Nu kommer jag få superduper träningsvärk imorn! Tur att vi har lovdag imorn. Det ska bli så jäkla gött :D
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0