onsdag

Jag blir jämt chockad över mig själv ibland. Nu har jag uppdaterat bloggen väldigt flitigt. Jag har kanske inte skrivit så mycket i den men bilder har det lagts upp huller om buller. Var glada över att jag är inne i en så kreativ period just nu, det blir snart stillestånd igen för er som tycker att det är jobbigt.
Vad trevligt vi har haft det de senaste dagarna. Alla har varit på bra humör och solen har tittat fram. Torr asfalt, åå vad jag älskar det. Det är tecken på vår och sommar! Jag längtar tills gräsmattorna här på Solberga och musikskolan blir gröna och man kan sitta ute. Det är inte så farligt länge kvar. Bara det inte kommer nån mer snö!
Undra varför alla är på så hippt humör? Är det solen?
(v

Kommentarer
Postat av: louise

ja det måste vara solen! jag har varit jätteglad idag, FAST det inte gick särskilt bra på matteprovet. haha. PUSS!

2009-03-18 @ 21:02:45
URL: http://louiselouise.devote.se
Postat av: anki

sv:

aa, blev nöjd med den bilden :)

btw, det är solen :P

2009-03-18 @ 23:07:35
Postat av: sofia

klart det är solen :D

2009-03-19 @ 18:21:44
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: anki

naah. jovisst är det delvis 12 juni. men syftar mer på 8 dagar senare :P

2009-03-20 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0