karin 18

Nu bytte jag inställningar på bloggen så nu fick jag en tråkig blogg igen. Jag ska fixa den någon dag, det rosa började bli lite tråkigt men jag gillade textsnittet. Åhå ja, nu bär det iväg säger jag bara. Datumen bara rullar förbi, snart är vi där. 12 juni, det är inte så himla avlägset. Men det ska hända så mycket på vägen! Min almenacka är proppad, massa födelsedagar, konserter, turné.. Det ska bli kul! Här smids planer!
I helgen hade vi 18-års fest för Karin. Det var verkligen jätte kul, speciellt i hennes lägenhet. Fullt med folk och dom röjde verkligen. Det var bäst på hela kvällen det :P Gick till Bella innan nio, satt där en stund men gick därifrån ganska snabbt och då vidare till Stina. Där stannade vi inte heller allt för länge, men det var kul. Det var vääldigt kul :P Bra helg måste jag säga. Värt att nämna var också att vi på dagen klädde ut Karin som hade ögonbindel först med superheta tantkläder, pälsmössa, godis-bh utanför kläderna och en korg med morötter i. Så fick hon ju självklart en grogg innan vi skulle gå ner på stan, för vi hade planerat att hon skulle utföra byteshandel med människor där och i affärerna. Och det värsta av allt, det gick bättre än väntat! Hon fick bort alla morötterna och då var det ändå en hel del morötter i den korgen. Hon lyckades få en liter vin, gratisprover, choklad, armband (plast), dricka, en gratis träningsvecka på atleten i Arvika av Samson och massa andra grejer. Det var riktigt roligt :) Hon sjöng Pippi Långstrump inne på City för några barn också och vi gick efter och filmade. När vi kom tillbaka fick hon äta semla utan att röra den med händerna medans jag, Madde och Lars, Karins pojkvän satt och förnöjt tittade på. Har massa snygga bilder :)
Nu har jag skrivit en bokrecension och sitter och lyssnar på Imperiet.
Ska kila, bäst att komma i säng!
(v

Kommentarer
Postat av: karin :)

Så sjukt kul dag! Tack för att ni gav mig ett minne för livet<3

2009-03-26 @ 20:03:59
URL: http://lollipopis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0