lördag

Åh nej, förkyldningen är på intågande! Jag vill inte ha nån förkyldning, det är så långtråkigt och man blir så jobbigt trött. Idag ska jag försöka ta det lugnt, jag har börjat få ont i kroppen. Speciellt i axlarna. Och ikväll är det Veronica Maggio på Ritz, men vet inte hur partysugen jag är. Sen börjar det inte förrän vid halv 12, hallå, jag kommer somna innan 11! Värst vad depp och tråkig jag låter nu, jobbig inställning men jag har ont i halsen och är inte alls på festhumör. Dessutom kommer jag vara liggandes imorn om jag partar idag. Varför detta nu då! Vad ska jag hitta på.. Jag kanske ångrar mig sen, jag har ju ändå biljett. Jag kanske bör gå ut och gå en sväng och få lite frisk luft. Och kanske få igång blodcirkulationen, jag tror knappt jag har någon blodcirkulation idag! Jag kan ju alltid sysselsätta mig med läxor.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0