helgen






















Lovade att jag skulle berätta lite om helgen igår men nån tid fanns det inte över. Det var fullpackat med grejer jag skulle göra, rep och läxor! Avklarade kulturhistorian idag, så nu slipper man ha det hängandes över sig. Kände paniken stundtals under lovet men hade lovat mig själv att ta det lugnt så det blev ju inget gjort.
Ovan ser ni lite bilder sen helgen! Jag, Karin, Virre och Madde åkte pressening och tefat efter skotern i söndags :) Vi körde upp i skogen och runt runt på ett par jalé. Blev alldeles rödmosiga och snöiga. Jag körde skotern för det mesta, men Madde fick också testa och då åkte jag tefat istället. Blött! Jag hade inga överdragsbyxor :P Haha, men det var toppen kul! Sen var det meningen att vi skulle grilla ute på slätthugget, men när vi kom tillbaka från skoterturen kände vi hellre för korv med bröd inomhus! Så vi gick in och värmde oss. Sen pratade vi och såg på film och tro det eller ej men vi såg på besatt! Herregud, förstår inte själv att jag vågade se den efter mardrömmarna sen the grudge. I och för sig så hade jag en kudde i knät och försvann bort från filmen några gånger, men den var inte alls så äcklig som jag trodde. Hade inga mardrömmar. Då var jag nöjd, glad och stolt :P Karin och Virre åkte hem vid 10-snåret så då slängde jag mig in i duschen och gick och la mig. Och gissa om jag var trött i måndags morgon. Höll på att avlida när jag skulle ta mig upp.
Men nu får det vara nog, ska åka och jobba kvällen. Ha det!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0