lördag

Dåligt att göra. Står inomhus i det fina vädret. Det är en aning humörsänkande men det är dubbelt betalt nästan hela helgen så jag får tänka som så att jag drar in pengar! Speciellt nu när jag har bränt ungefär fem tusen, lite över faktiskt, på säng, körlektioner, riskettan och teorikurs med material. Det är svindyrt! Men mormor har bidragit med lite ekonomiskt stöd och det är ju skit bra. Hon är världens snällaste, hon och morfar stödjer en i allt viktigt.
Eftersom jag ändå inte har något speciellt för mig för tillfället så kan jag berätta vad jag ska göra till veckan. Imorn jobbar jag också, då gäller städning av akvarierna (jag har redan städat mitt, jag är så lycklig) och Madde ska vara med och hjälpa till :) Gött, då blir det lite rusch! På kvällen kommer Tobias och stannar hela veckan, ihii, kul för mig :D Ska till Arvika under veckan, bl.a. eftersom att det är Arvika festivalen, sen ska jag jobba med Madde på tisdag, besöka pappa och Ann Catherine eller farmor, Fritzén kanske, Tobias mormor, Madde och kanske ta det lugnt också. Lär vara ganska trött efter festivalen, dessutom ska jag jobba nästa söndag och även efterföljande måndag och tisdag! Sen torsdag, fredag och så är jag ledig helgen för då ska Madde ha kalas. Och veckan efter där jobbar jag varenda dag! Gaah, va trött jag kommer vara på jobb då. Men jag är ledig på kvällarna.. Och Madde kanske kan ta nån dag för mig när hon känner sig säkrare! :D Nej, bäst att återgå till arbetet! Ha det underbart i sommarvärmen idag så kommer snart en uppdatering med bilder från min och Maddes utflykt igår. Det var så himla mysigt och det kändes precis som vi befann oss på västkusten!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0