måndag

Svanskotan gör fortfarande jätte ont även om det var en vecka och två dagar sen smärtan uppkom. Förstår inte vad jag har gjort, det gör bara fruktansvärt ont och det irriterar mig för jag kan inte sitta eller resa mig upp normalt.
Jag träffade X i fredags. Valde hamnen, det är bästa stället att avslöja sina hemligheter på, kändes det som just då i alla fall. Det blåste och hade sig och kallt var det men var tvungen att få det sagt på ett eller annat vis. Allt jag visste var att det inte var bra att sitta kvar i bilen. Det löste sig ändå till det bästa. Asså, hur bär man sig åt för att göra slut med nån på ett snällt sätt? Det bästa är att säga det rakt ut, med så få ord som möjligt.. Jag försökte med nåt liknande i alla fall.

Countdown 09 har jag totalt glömt bort. Nu är det inte länge kvar tills vi går ut!  4 dagar kvar sen är vi 3:or och inne på vårt sista år som Solberga-elever! Jag vet vad jag måste förbättra.. Läxläsningen. Börja träna på prov tidigare. Göra arbetena i tid. Ta tag i koncentrations-biten, den har helt fallit bort det här året. Hoppas tanken på oss som studenter kommer få mig motiverad nog att göra bra ifrån mig nästa läsår! I år har det bara gått utför, speciellt på sista tiden när så mycket annat har tagit upp min tid.. Våren har varit hektisk. Jag vill tro att det blir mycket bättre nu :) Det känns så.

Nåja, du fick inte den styckeindelningen du ville ha Anki men det känns som att detta inlägg är lättare att läsa än Borlänge-inlägget. Haha! Du kanske till och med fixar att läsa detta utan att tappa bort dig :) Peace out! Förresten.. Jag vill på Peace&Love. Töligt att det är så dyrt. Har inte kollat om jag jobbar än. 27 vet jag i alla fall. Får ta en kik!


(v

Kommentarer
Postat av: anki

MEN HALLÅ !:D jag vill också på p&l.. vi borde draaa! japp, lättare att läsa nu ju :D

2009-06-08 @ 22:30:40
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0