måndag

Nu är det dags för ett inlägg, ja det är det banne mig! Här händer det grejer..
Vi har fått världens finaste väder. Det är helt fantastiskt, strålande sol, bara lätta moln på himlen, runt 25 grader och allt grönskar och luktar gott! Vad mer kan man begära? Jag är ledig idag, det känns underbart bara det. Imorse var jag iväg till Arvika för körlektion. Det gick helt okej, jag anmälde mig på riskettan som är till fredagen. Lika bra när det finns plats att göra den nu när man ändå måste göra den. Fick en lapp med alla priser för körkortet. Det är dyrt asså. Jag har hittills tagit fem körlektioner om jag inte minns fel och tänker köpa teorikursen med material och allt nästa gång jag kommer till körskolan. Köper den nu och går kursen i september, då har jag ju böckerna hemma så jag kan läsa under sommaren. Jag vill så gärna ha körkort!

Igår var jag, Martin och Berry ute och cyklade innan jag skulle jobba. Varmt och soligt och underbara utsikter överallt. Jag hade träningsvärk när jag kom hem och ont i svanskotan. Skräll för det! Vi cyklade förbi Djuptorpet, Värmlands utan tvekan, finaste ställe. Jag älskar det, det är det absolut finaste stället jag vet på sommaren och det ligger bara nån kilometer ifrån mig! Se bara på bilderna. Martin stod också för årets första dopp i familjen :) Berry är som vanligt alldeles för feg för att bada och jag hade ingen lust att bada näck. Haha! Men jag ska inte vara sen, snart är det min tur om det så bara är ett dopp. Madde gjorde för övrigt sin första dag på Dyrego igår. Hon ska börja jobba extra! Imorn är nästa pass!
































(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0