examen på gunnarsby
























Gunnarsby! Våran kära grundskola där vi har upplevt alltför många tokigheter. Nej, det var en av de bästa tiderna i livet. Man vet inte hur bra man hade det förrän efteråt. Idag hade vi först våran egen skolavslutning i missionskyrkan i Arvika för Trefaldighetskyrkan är under reparation eller renovering eller vad den nu är. Fasaden renoveras åtminstone men vi fick inte vara där inne, det gick tydligen bra igår när vi var där och sjöng för våra studenter men idag fick vi nöja oss med missionskyrkan istället. Det gick bra, Louise fick stipendium av fonden Fredrika Bremer. Grattis! :) Pengarna skulle gå till slutprojektet nästa läsår, ni får säkert reda på mer om det på hennes blogg louiselouise.devote.se.
Nu ska jag lägga mig lite. Ikväll ska vi in till stan och parta lite. Om det nu blir så mycket party med tanke på vädret utanför. Det är grått och kallt och regnigt. Jag ska ha långkalsonger och täckjacka. Inte riktigt men.
Nu är det sommarlov!!!
(v

Kommentarer
Postat av: louise

kopieringsskydd? hm.. det vet jag inget om. haha :P

2009-06-12 @ 22:20:48
URL: http://louiselouise.devote.se
Postat av: Jojo

Jag vill ha mitt skåp tillbaka!!! tänk alla störda saker vi gjorde mellan dom skåpen. låg på golvet, sprang, skrek. tänk när christian kletade blod på mitt skåp? :O fyfan. och när vi sprang i korridorerna. det var roligt. men det värsta är att jag glömmer bort mer och mer. det är hemskt! /// SOFIAAAA

2009-06-13 @ 12:39:20
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0