you shook me

Sitter och lyssnar igenom Tobias låtar. Det är för tillfället Simon & Garfunkel som går. Mysmusik.. Sen har vi Dökött såklart, Sabaton, Pistvakt, Asta Kask, Tommy Emmanuel, Sum 41, Blues Travellers, White Snake, Eddie Meduza, Rammstein, Die Prinzen.. Förstår inte vad det är med honom och tysk musik. Haha, men han är söt ändå! Han hade en Bullet For My Valentine-låt också. Tears don't fall, den bästa av dom. ACDC har han också.. Lite ordning är det att på honom. Fick honom till att diska igår morse. Åkte med till Ludvika när han och Rävsax repade. Mycket roliga filurer :) Krisse, Gamisch och Dahlin. Det gick inte direkt att vistas nere i replokalen utan hörselskydd, jag satt i trekvart och pratade i telefonen uppe i entrén till Haffas. Det är nån typ av ungdomsgård med rep- och konsertlokaler som vi var på. Och det lät i källaren, där de höll till, som att de försökte ta livet av varann. Det var bra svårt att sticka in huvudet, frekvenserna skar i öronen på en, men det lät bra. De gjorde en himla bra version av Smoke on the water. Riktigt bra va den också! :O
Efter Ludvika igår så åkte vi typ hem och gjorde nåt. Duschade och gick till Lennart för han hade gjort mat åt oss. Vi plockade blommor åt honom på vägen! Sen slaggade jag i soffan, Tobias gick hem och tog mopeden till Coop för att handla (haha, vuxenpoäng!). Det var jätte fint väder förresten. Sen kom han och Karin tillbaka på kvällen och vi drack kaffe och mös. Dessutom fick jag helhjärtat höra att jag inte var så jävla smärt jag heller och vi kastade vinbär på varann. Haha!
Nu är han iväg och spelar på en begravning. Jag satte mig här i fem minuter och kollade genom mina kära vänners bloggar och msn men det finns ju inte en själ inne. Så jag får väl skriva klart mitt inlägg och gå ner och se på tv med Lennart. Vi får se vad vi hittar på.

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0