arvika festivalen

Arvika festivalen var grym, jag har haft en jäkligt bra festivalhelg. Torsdagen bjöd på en riktig värmebölja, höll på och stryka med. Åt en massa såklart, för att inte tala om intaget av drickan. Det fanns ingen hejd på galna grejer och upptåg. Det rådde vattenkrig bland tälten och det gick inte att undgå vattenpistolen hur gärna man än ville. Sen blev man ju blöt på annat vis också, Anki la mig nämligen under vattenkranarna! Herregud, jag blev sjöblöt. Såg lite på The Sounds och bara snabbt på Nine Inch Nails. Reflekterade knappt över hur de lät, hade så fullt upp med andra saker :) Asså, det är rätt synd för man får ju inte chansen att se banden speciellt ofta och då gör man massa andra grejer istället för att kolla på dom. Man borde ta vara på konserterna mer, men hur som helst så hade jag riktigt kul och det var ju huvudsaken! Va hemma vid fem, det gjorde inte så mycket. Hade mysigt i bilen med Tobias och Gunnel :) Åkte ner lite senare på fredagen. Va rätt mör, men såg Depeche Mode. I ett rätt onyktert tillstånd då också. Det var jag och Virre och efter deras spelning blev allt ännu roligare. Träffade massa folk! Nårra var ifrån Lyckselse, nårra från Åmål och Kristinehamn. Haha, kommer nog aldrig glömma den här festivalen, jag har ärligt talat inte hunnit reflektera över hur bra den egentligen var.
I lördags var jag extremt inte alls speciellt pigg, haha. Nån idiot satt med en visselpipa och blåste i tältet bredvid. Sofia var rolig, hon höll på att bli vansinnig på honom. Vi såg Mustasch, lite av Thåström och sedan slutligen Korn. Jäklar vilken show. Inte alls lika bra som In Flames, festivalen 07, men otroligt häftigt ändå. Åkte hem vid 1-tiden, det var underbart att lägga sig nykter. Sen skulle jag ju självklart upp och jobba dagen efter, igår vill säga, så jag fick ingen tid alls med snyggingen som låg bredvid mig i sängen.
Idag åker han hem.. Och just nu är jag inte långt ifrån ett sammanbrott. Nånting skaver nånstans inom mig, det är ju inte det att jag inte vet vad som är "upphovsskälet". Jag tog det bara lite hårt eller nåt i den stilen. Jag har dålig förståelse! De där tre orden fick en ganska klar betydelse. Då fattade jag precis anledningen till att hon använt dom. Det är inte det att jag känner samma sak.. Jag bara förstod hennes situation så himla väl. Och det användes nog som ett sorts försvar. Det är bara att acceptera, vi är olika och vi ser på saker på olika sätt. Men jag är.. Jaa, nej jag vet inte vad jag är. Extremt glad över att han finns.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0