sunnansjö

Nu är jag i Sunnansjö hos Tobias :) Här ser det ut som det gjorde sist jag och Madde var uppe, förutom att dom har vridit möblerna i köket. Det är såå mysigt! Tobias har åkt iväg med några som han ska spela med på en begravning på torsdag, så jag och Lennart är själva kvar i huset. Lennart diskar och har sig och gör mat där nere, medans jag lånar datorn. Vi har suttit och pratat i typ en halvtimme, fyrtio minuter i sträck om massa bra grejer. Snällare och sötare svärfar kan man inte få tag i. Han är så himla cool :)
Imorse kom Martin, Tobias bror, och stapplade in i sovrummet. Det var kul, han är en pratglad nisse med en lite djävulsk glimt i ögat. Väldigt rolig kille :) Sen kom Lennart som hade bogserat Karin till Thorbjörn, för hennes bil hade laddat ur sig. Hon skulle ner till Fjugesta och hälsa på deras gamla granne, sa hon igår. Just det, hade värsta deeptalken med henne igår också. Dom är så underbara och det är så kul att prata med dom. Kommer nog klara slå ihjäl en vecka här, utan problem. Om en vecka idag åker jag hem. Då kommer Rasmus, mamma, pappa och Ann-Catherine upp och kollar på Tobias när han ska spela här i Sunnansjö på Dan Anderssons veckan. Just det, till lördagen ska han och TNG - Rävsax spela i Säter som tydligen ska ligga utanför Borlänge. Får jag inte för mig nåt annat så följer jag med och tittar. Och förhoppningsvis så gör mig nån annan sällskap också. Typ Martin eller Lennart :D Haha. Och Tobias kommer väl vara med på ett hörn han också :)
Imorse åkte jag, Martin och Lennart till Lennarts lägenhet och inspekterade den. Det var hur fräscht som helst och stort. En trea, antar att vi ska bo där någon gång under veckan när Karin kommer tillbaka och vill ha sin säng. Haha.. Men nu kommer Tobias hem :) Simma lugnt!

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0