söndag

Skratt, prat, roliga samtalsämnen, shoppingbegär, kaffe, rea och inte rea det var ungefär vad gårdagens resa till Karlstad innefattade. Riktigt gött att komma bort nårra timmar. Jag och Madde åkte vid 8.50 och var hemme några minuter över 7 igår. Då hade jag bränt 1200kr och Madde typ 650kr. Hon köpte det mesta på rean medan jag inte handlade något över huvud taget på rea, men jag var nöjd ändå! Jag stillade mitt shoppingbegär och vi hade en riktigt givande dag, kom vi båda fram till! :) Gissa vem som var i Charlottenberg när vi kom hem då! Tobias :D Han hade åkt ner med Karin för att lämna av sin mormor och hennes syster som följde med upp till Sunnansjö i måndags. Och han skippade Svenne Rubins för att komma hit, vet inte hur många gånger han har sagt att han ska dit, krama dom och få deras autograf igen, och så kom han hit.. Går det att bli sötare eller?
Nu sitter Tobias och Martin nere och ser på Ed, Edd och Eddy. Mm, det är en snart myndig kille vi pratar om och en 10-åring. Man växer aldrig ifrån barnprogram, är det inte så? Haha! Och jag då.. Jag röjer undan på rummet, bäddar och vädrar täcke och släpper in ny luft så det går att andas, för det går inte här inne. Men nu ska jag gå ner och äta frukost! Vi hörs inom kort.

(v

Kommentarer
Postat av: anki

haha, nej jag är inte fullärd. Men jag hade gjort hela utbildningsplanen :) jag har bara kvar säkerhetskontroll, och den har jag på tisdag! haha. som sagt, tom var asbra! jag slappnade av mkt mer och körde som jag brukar göra, hemma med pappa.

2009-07-12 @ 13:31:23
Postat av: fuckface

vilken fin bild :)

2009-07-13 @ 00:39:55
URL: http://josefinethorin.blogg.se/
Postat av: anki

hah :) ja det får vi hoppas att han är =) hehu

2009-07-13 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0