onsdag

Äter halstabletter så det får laxerande effekt. Mindre kul. Jag har ont i halsen, såå himla töligt.
Jag behöver väl inte skriva att jag jobbar om dagarna, det är liksom standard numera. Ska iväg imorn och på fredag också sen är jag faktiskt ledig helgen. Men nästa vecka brakar helvetet lös på riktigt, då jobbar jag varenda dag. Gissa om bloggandet kommer gå varmt. Om det inte är sån rush som det har varit den här veckan då vill säga, norskarna har bara strömmat in och vi har sålt för runt 25 varje dag! Helt galet! Men det är nu det är högsäsong, sen går det neråt. Det är ju gött att det är rush nån gång.. Nej nu var jag pessimistisk, det är rush rätt ofta så ska inte klaga.

Va inte så jätte längesen den här bloggen firade två år heller! Jag hade tänkt att jag skulle pricka in rätt datum och skriva ett två-års-inlägg men det blev ju aldrig av. Jag kom på det igår, så det får väl utgå i år också.

Va ofattbart det är med Michael Jacksons död förresten! Jag kan knappt tro det. Kollade på minnesstunden igår, åtminstone så mycket jag kunde, eftersom Madde var med och stängde på djuraffären så vi blev ganska rejält sena hem och så ringde Tobias så jag pratade med honom en stund :) Men det går inte att förstå tycker jag. All blåst han fick leva i på slutet, alla rykten och skit. Eller ja, vad vet jag om det var rykten det där med pedofilandet men många säger att det inte var sant. Det var ju ganska rörande när hans bror tackade för allt på minnestunden på Staples Center igår, och när dottern hulkade fram att Michael var den bästa pappan hon nånsin kunnat ha i mikrofonen.. Usch, det var riktigt rörande, och alla andra fina tal som artister och viktiga personer höll. Riktigt ofattbart är det att han är död. The King of Pop som uppfann moonwalken. Cool snubbe tycker jag! Aldrig mer nån Michael Jackson, tänk att man i alla fall kan säga att man levde samtidigt som honom. Bara det känns ju grymt. Han har ju skrivit historia, med sitt utseende, sin pop och sin dans. All heder åt honom faktiskt.. På riktigt. Nog för att han var speciell men satt spår i folks hjärtan, det har han, till och med jag känner av det och tycker att hans död är riktigt sorglig. 

(v


Kommentarer
Postat av: louise

jag tycker det är så sjukt med all den här uppståndelsen efter hans död. alltså, det är ju fruktansvärt att han har dött! han var stor, och klart att man ska hedra honom. men när de tar flera miljoner kronor i betalt för att visa upp honom! DET är sjukt.. förnedrande tycker jag. och inte minst för barnen. kommer ju inte gå särskilt rakt för dem nu :S

2009-07-08 @ 18:08:17
URL: http://louiselouise.devote.se
Postat av: louise

svar på din kommentar: haha. det du!! skulle du bra gärna vilja veta..

2009-07-08 @ 18:25:22
URL: http://louiselouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0