fredag


- Where the hell did the sun go?
Trött. Man blir trött när det regnar och är dåligt väder ute. När man jobbar och norskarna stormar en. När folk kommer in tio i åtta och ska handla. På fullaste allvar, jag har inte betalt längre än till åtta, varför ska jag då tvingas stå kvar i affären och stämma av kassan till tio, kvart, tjugo över bara för att folk inte kan ta sig i skinnet och handla hundleksaker tidigare?! Man blir trött när man jobbar åtta och en halv timme om dagen och sitter max tjugofem minuter, man blir grinig när man inte ser den minsta solgnutta och hör att folk gör massa roliga saker som man inte kan vara med på. Man blir trött när man äter som en häst, jag är inne i en period nu då allt jag gör kretsar kring mat. Jag är hungrig precis hela tiden! Vad händer med matsmältningen på mig egentligen! Och grejen är att jag verkligen stoppar i mig allt jag får tag i, jag har inte den minsta lilla hämning. Och ursäkta att jag blir trött när jag sover för lite timmar, ursäkta att jag blir grinig, känslig, irriterad, förbannad och uppe i varv när jag är trött. Man tappar liksom lusten och orken till allt. Hihi, världens roligaste blogginlägg. Kände bara att jag var tvungen att ventilera lite.
Imorn ska jag och Madde åka till Karlstad, för jag är ledig. Sug på den ni!
(v

Kommentarer
Postat av: louise

haha, tack emmelie! <3

jo, sofia skickade o frågade för några dagar sen om jag skulle med. haha. blir jag sofia josefine och tina. :P

2009-07-11 @ 13:35:29
URL: http://louiselouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0