skolan

Sitter i datasalen med Amanda. Pratar om lite olika saker, och kollar på när hon skriver ut sin labbrapport. Mycket trevligt :P Haha. Har två lektioner kvar, samhäll och engelska sen slutar vi. Engelskan gör vi ändå inget vettigt på, är färdig med grammatiken. Bra för mig. Måste bestämma om jag ska stanna kvar i stan eller inte. Annars kanske jag får sluta lite tidigare och åka med fem över två bussen hem. Ska bli perfekt med helg nu. Men jag vill till The Roof ikväll. Vet inte om vi kommer in, vet inte om Karin vill sitta med mig i tre timmar heller. Det är ju lite drygt. Men vi får se hur vi gör. Vore jäkligt kul i alla fall. Annars så rullar väl det mesta på i vardagen. Det enda som snurrar i huvudet är sju bokstäver. The Roof.

(v


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är väl klart jag ville sitta där me dej hela kvällen:)

2009-01-30 @ 18:08:58
URL: http://lollipopis.blogg.se/
Postat av: anki

va du där samtidigt som mig? :O jag var där?!

2009-01-31 @ 02:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0