nytt år, nya möjligheter

Fräscht! Jag kan ikke lova ett fullspäckat bloggår, men jag ska ha ett mycket bra tvåtusennio. Lika bra att börja med en gång! Vaknade på nyårsdagen och kände mig pigg. Det har inte hänt på länge, definitivt inte efter en nyårsafton tidigare. Vi var först hos Joanna och sen gick vi till Jossan. Jättebra tyckte jag att det var, jag drack cider och resultatet av det dagen efter var bara positivt. Blev trött när klockan var tio, när detta tillstånd inträdde blev jag mycket chockad över mig själv och reste mig upp från soffan för såhär kan man inte ha det på nyårsafton! Fy skäms. Slutade dricka helt vid 11, jag var för trött helt enkelt. För övrigt så var kvällen rolig, det var kul att se på nyårsfilmen sen ifjol. Undra om årets (2008's) över huvudtaget ens kom i närheten av förra (2007's). Nåt roligt måste ju ha fastnat på filmen :P Nyårslöfte? Alla bloggar jag har läst har tagit upp den frågan så jag får väl göra det jag också. Jag satt och mol-åt chips och godis innan 12-slaget, höll mig ifrån dom efter 12-slaget. Man kan ju alltid försöka hålla sig borta från de där påsarna ett tag inpå 2009. Inte för att jag vet om detta är ett nyårslöfte, det är mer som en uppmaning att försöka tänka på vad jag äter. Det är ju aldrig fel. Sen ska jag fortsätta röra på mig, det har jag klarat bra under 2008. Har hundar som behöver motioneras, folk här hemma som behöver röra på sig och flera i klassen som jag kan gå och simma eller gymma med. Sen vill man ju alltid försöka vara en bra människa också, vem vill inte det. Och ha kul! Det är ett stort nyårslöfte - ha kul! Det kommer säkert hända så många saker i år. 18 år, körkort, puben, fester, resor (dagsresor om inte annat), redovisningar, massa prov, konserter och turné i skolan, upplevelser, överraskningar, fina vår-, sommar-, höst- och vinterdagar, kommer säkert få känslor för nån idiot som jag inte kan få. Blablabla, kan inte rabbla upp allt, då är jag körd :D 2009 blir säkert ett bra år. Alla år har sina moments, ihii. Happy new year!
(v

Kommentarer
Postat av: sofia

vi älskar 2009 redan. eller ja. vi hoppas på att det kmr bli jäävligt bra :D

2009-01-03 @ 19:25:06
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: anki

2009 kan inte misslyckas! :D

2009-01-04 @ 07:59:55
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0