fredag


De senaste dagarna i skolan har inte varit bra. Onsdagen var jag hemma från skolan för att jag var väldigt förkyld och trött, sen kom jag tillbaka på skolan på torsdag, med ett humör som inte alls var något att leka med! Blev nästan chockad över mig själv. Jag hade en dålig dag, det var längesen jag kände som jag gjorde då. Alltså att jag inte gick ihop med någon mentalt sett, så det blev som en barriär på nåt sätt mot alla. Kan inte förklara, men det känns inte bra alltså. Trodde jag kanske skulle sova rätt mig i natt och visst vaknade jag med ett annat humör men det har fortfarande inte varit någon bra dag idag! Vet inte hur det kunde bli så? Kändes bra igår, men nu känns det bara ångestrelaterat. Klarar inte ha det så så jag hoppas verkligen att det har återställt sig till veckan, annars måste jag ta tag i det. Det är nog inte bara jag som har problem men barriären måste bort. Folk måste bli galna på mig!
I torsdags, den underbara dagen, stannade jag kvar i Arvika. Kristina föreslog nämligen att vi skulle gå och fika på Sunday. Och det var jätte trevligt! Var kul att prata med henne och bra att vi äntligen fick fingrarna ur och hittade på något. Det var knappt tyst alls, bara såpass att vi kunde andas annars pratade vi konstant i två timmar. Vi har inte setts på länge!
Jag har engelskprov och kulturhistoriaprov som ligger och frestar på fotpallen. Åå, jag vill verkligen inte. Men sluta nu Emmelie. Ta tag i ditt liv!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0