tisdag

Hej allihopa! Det var några veckor sen. Två typ. Har inte haft någon dator (har fortfarande inte) men nu sitter jag på musikskolan utan att ha nåt att göra så tänkte blogga lite. Slutade kvart över elva idag, men eftersom jag har sång ute på Ingesund så stannade jag kvar och inväntar nu bussen hem, fem över två. Det går ett tåg vid halv två men det finns ingen som kan hämta mig så då får jag vänta på Madde :) Det går bra det också.
Fullt upp i skolan just nu, det är ingen bedrift. Vi har verkligen jätte mycket. Förhoppningsvis så lugnar det sig efter sportlovet. Jag känner mig mycket stressad. Våran ljudteknink slutar imorgon och vi ska ha ett slutprov. Får naturkunskap B efter lovet. Tack, jag längtar ihjäl mig efter PH. Skämt å sido. Det ska väl bli okej. Vi har nationellt prov i matte imorn i 4 timmar och jag kan ingenting. Det kommer gå så himla dåligt. Jag och Madde ska räkna lite matte ikväll. Jag ska "hjälpa" henne, vi får väl se hur mycket till hjälp jag är.
Var kvar i stan igår. Åkte in en timme tidigare på morgonen och gick och simmade, och räknade matte efter skolan med Karin. Satt i pentryt och trängdes och hade oss under tiden som killarna spelade musik och stre. Men det gick bra, sen åkte jag till Ingesund (hänger där väldigt ofta nu för tiden) och hade möte med Rebecca, den andra sångläraren Sofie och två av de andra tre eleverna som jag kommer sjunga med på tisdageftermiddagar. Jag måste alltså stanna kvar i skolan på tisdagar. Glad mun.. Nåja, jag kan ju göra läxor och träna.
"Madelene är bäst i världen, med vissa undantag." "Bleh, jag har så ont i mitt fuckiga finger." "MaB är väl ingenting, det är så lätt allting." "Vart har du varit? Nu kommer du hem direkt efter skolan idag!" "Haddah!" "Aa, det är ju sant." "Sarru?" "Ischlo pischlo!" "Mähälium."
Ska ha konsert efter skolan imorn, det blir fullspäckat. Men jag ska nog gå ner till pentryt och räkna lite matte med tjejerna i klassen. Ha det så bra, vi hörs i sinom tid! (Hoppas datorn kommer idag.)
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0