söndag


Three floors down. Mycket bra låt :D Han är duktig, Kim!
Sitter och lyssnar på waitin' on a sunny day med bruce, den är så bra. Precis vad jag gör, väntar på en solig dag. Väntar på vår och sommar! Skulle inte sitta fel. Men det är fint med snö också. Mysigt :) Jobbigt att pulsa omkring i. Eller köra i, jag har inte övningskört på evigheter nu! Måste börja igen. Inte det att jag har bråttom, det är bara väldigt kul.
Var på centret och tog en fika med Anki förut! Trevligt :) Johanna ringde och undrade om studentkonsert. Ja - vi kanske ska göra studentkonsert tillsammans! Det vore så roligt :) Jag vet en låt jag ska ha med.. High and dry av Jamie Cullum. Så sjukt bra. Har massa bra låtar, tror den konserten kan bli riktigt bra. Shit, får massa idéer. Och Johanna är typ världens största fan av Jamie så :) Undra när vi ska börja planera. Skulle kännas bra att veta vad man ska göra i projektarbete i trean, så man kan börja med det i tid. Det är ju lite att planera om jag väljer att ha studentkonsert. Men det vore kul, känns som man knyter ihop säcken av dom tre år man har gått på musikestet då. Det blir säkert jättebra!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0