måndag

Bakom molnen är himlen alltid blå - Det har jag svårt att tro på ibland!

Måndag återigen. Jag åkte hem vid tolv, är jätte förkyld igen, hostar som en galning och kroppen känns som när man har feber! Bara att jag inte har feber. Ont i alla leder, det är helt galet. Ska stanna hemma några dagar och vila upp mig. Men på onsdag kommer jag vara rastlös, jag vet hurdan jag är. En liten rapport sen helgen kanske?
Jag och Karin åkte aldrig på the roof. Lite synd men det kommer fler tillfällen :) Fick ändå ut det jag ville av helgen så ;) Jag var med Amanda också men vi var däremot till Arvika en sväng. Sen kom vi tillbaka och åt, pratade och såg på tvn. Igår var jag ute och sprang (idiot! Därför jag mår som jag mår idag), dessutom var jag hos Therese och städade råttburen. Såg på tv. Uppdaterar lite senare! BANG ON THE PIANO.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0