fredag

Nu har jag gjort det igen! Jag har ramlat. Inte bara en gång, dubbla det några gånger och lägg på ett par extra. Varit ute och åkt skidor nu på morgonen. Fick nya häromdagen, vilket inte var sådär super nödvändigt men jag tackade och tog emot. Inte hunnit pröva dom än, så kände att det var hög tid idag. Dessutom har Martin tjajat om att få följa med och åka några varv. Det blev några kilometer i vårsolen! Knäppte av oss skidorna och gick över slätthugget, åkte runt två myrar och sedan tillbaka uppför det där slätthugget. Det tar på krafterna! Innan allt detta gjorde jag en testrunda över skogen och då tappade jag balansen framöver (framöver!?) och gjorde en supersnygg vurpa. Landade med huvudet före och liksom skrapade i det och halsen, så där åkte jag i nerförsbacken med huvudet före och benen fladdrandes i luften. Dom fladdrade inte så länge eftersom skidorna fastnade i lös-snön och i nån liten gran som stod bredvid. Arghh, gissa om det gjorde ont! Kände att det hade skakat om där inne ialla fall, fick huvudvärk. Haha, skulle vilja ha sett mig själv alltså..
Vad har hänt sen sist.. Var hos Johan i tisdags :) Åkte skidor, var på centret, kollade på Martin när han åkte på allmänheten. Jocke var där. Var i Åmot i studion hos Pilgren en sväng under onsdagen. Tror inte jag åkte några skidor..
Igår hann jag inte med mycket. Klippte mig på förmiddagen, åkte till Charlottenberg och väntade på tåg till Ottebol. Tåget stannade inte där, som jag trodde, så gick hem till Amanda i en timme. Tog ett senare tåg till Louise där vi spelade Geni och åkte hem en timme senare. Snabbt gick det. Och sen såg jag och Amanda på tv, mamma och Therése kom och hämtade mig vid nio.

Dagens väder!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0