promised land

Känner att jag måste slänga in något inlägg innan det här året når sin ände. Wow, om några dagar är det nyår. Följde med mamma till Bergvik idag. Hittade en klänning, mörkgrön, ser nästan svart ut. Mm, alla kommer tro att jag har svart, jag lovar. Köpte en locktång och så blev det strumpbyxor, ett linne och en vit långärmad. Väldigt trött nu faktiskt.. Ska jobba imorn och på onsdag. Går nog bra. Sen kommer Tobias och sen är det ju nyår! Vi ska äta med tjejerna innan vi åker till Ritz. Hoppas kvällen blir kul :) Måste se om jag hittar några fina smycken! Det kliar i fingrarna. Sitter och kollar på balklänning också. Mörkblå.. Tycker det är fint. Helt fast i just mörkblått. Såg en bild på en tjej som gick längst bak i paraden för två år sen. Hennes klänning.. Fy tusan. Den var mörkblå. Jossan vet vilken jag menar. Men nu ska jag sova!



(v


Kommentarer
Postat av: Josefine såklart!

klart jag vet vilken du menar ;) du måste nästan ha en liknande! :D

2009-12-28 @ 23:47:16
URL: http://josefinethorin.blogg.se/
Postat av: anki

du betyder så sjukt mycket, vännen <3

2010-01-01 @ 03:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0