ord

Äh. Det är fram och tillbaka hela tiden. Inget att oroa sig över.
Det är bara jobbigt. Tar väldigt ofta upp saker som jag anser är av stort värde. Här kommer lite ordspyor, inte speciellt allvarligt men - ofta nån bryr sig när jag tar upp det såpass mycket. Fast vad ska jag göra. Kan inte hålla käft, får prata med saker som inte har den förmånen att bli trött på mig, typ en sten. Vore det bästa, så slapp någon levande få bevittna mina åsikter (läs tjat). Snacka om att inte ha någon påverkan. Jag ska visst ha det, ska ha rätt stor vikt på just den fronten men jag och allmänheten har visst missat det. Va ska jag bygga framtiden på, fixar inte nån lat attityd när det gäller min framtid. Försöker få upp ett par ögon och plantera idéer. Hur är det med framtidsutsikterna, framförhållningen, planerna. Framtiden? Jag fixar inte att höra äh, det löser sig igen för det är min framtid det handlar om. Det är hjärnspöken jag kämpar med varje dag. Min största frustration i livet är just nu likgiltighet.


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0