lördag

Fy skäms på mig för dåligt bloggande!
Veckorna rullar på måste jag bara säga. Förra helgen var jag hos Tobias. Rävsax hade spelning på fredagkvällen uppe i Borlänge.. Misstar jag mig nu? Minns inte vart :S Arenan hette det i alla fall och jag är nästan helt säker på att det var Borlänge. Jo det var det, för jag, Emmy och Lennart åt på Max. Spelningen gick väldigt bra i alla fall, ingen pallplats men bra ändå tycker jag :)
Under veckan har vi haft religionsredovisning.. Öö.. Vi har haft kördag. Seriöst, nu minns jag knappt någonting. I fredags, igår med andra ord, hade vi lucia. Först i trefaldighetskyrkan som vanligt och det var såå pinsamt. Det var inget fint luciatåg direkt. För det första var det ljust när vi gick in i kyrkan och folk gick uppå varandra, utan något märkbart avstånd till den framförvarande. Stämmorna va lite svajiga men vi höll ställningarna ända till slutet då det skulle läsas verser. Nog för att det var ganska kul när Sandra inte klarade tända sitt ljus men sen barkade det lite för långt. Bella slätade dock över misstagen på slutet med sin seriösa attityd då hon läste fjärde och sista versen! Gött :) Sen åkte vi till Taserud och det är det faktiskt ganska kul att lussa för där gör alltid någon en kupp.
Imorse sov jag ända tills jag själv vaknade, tro det eller ej! Har läst på matteprovet vi ska ha till veckan och varit ute med hundarna, plockat hundskit, torkat spyor och skurat terassen till hundhuset med en diskborste. Vilken givande dag! För tillfället sitter jag och väntar på Madda, vi ska ut jätte snart tror jag?


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0