fredag

Igår hade Amelie sin studentkonsert och det gick jätte bra :) Gött för henne att hon har det gjort nu. Det har varit väldigt mycket både för henne och för oss andra. Men kul att det gick så bra!
Idag snöar det som bara den! Jag har varit ute med vovvarna och städat lite hos dom. Jag har inte varit utomhus på hur länge som helst, känns det som. Bara rep, rep, rep och läxor varenda kväll. Idag är vi lediga, religionsläraren hade glömt boka datasal så vi får jobba hemma. Jag är dock rädd för att det blir lite lite med just den saken :P Ska packa nu och sätta mig på ett tåg till Karlstad. Lennart ska hämta mig där, sen ska vi hämta Emmy och Sandra och åka upp till Sunnansjö, för att sedan åka ytterligare en timme upp till Falun. Låååångt, men det går, Tobias ska ha spelning och jag har inte sett honom på 5 veckor så nu är det dags :P Bäst jag sätter fart! Ha det bra! :)

(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Skäms Emmelie, nu är det allt dax att blogga lite du! xD kram

2009-12-10 @ 17:47:16
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0