tomas ledin

Igår var Tomas Ledin i Arvika och jag var inne i hamnen och såg honom. Jag, Madde och Virre :) Vilken man. Och hans nya skiva - håll ut, medelklassens okrönta kungar, atlantkustens kyliga smekning och 500 dagar - är svinbra! Han spelade klassiker som I natt är jag din, Senusella Isabella, Vi är på gång, Sommaren är kort, Just nu, Du ska veta att jag saknar dig och Galen i dig. Den sistnämnda va helt grym. Jag fick rysningar i kroppen, kunde inte stå still. Nej i och för sig, jag stod nog aldrig still under konserten. Möjligtvis då jag skulle ta kort, för jag hade bara mobilkameran till hands.
Ledin va svinbra! :D Han är så enkel och normal och folkkär. Synd bara att det regnade hela dagen igår! Nu skiner solen och det är klarblå himmel, men det gör inget. Idag åker jag till Forshaga och möter Tobias, Lennart, Karin, Emmy och Misty, för Emmy ska börja gymnasiet där imorn! Så jag följer med upp till Dalarna ikväll. Och som jag har längtat efter Tobias de här, nu ska vi räkna, 5 senaste dagarna. Han fattar det inte själv, men jag saknar honom jätte mycket.

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0