tisdag

Ursäkta mig för dålig uppdatering. Jag har verkligen inte hunnit! Kom hem ifrån Dalarna för en vecka sen och har jobbat så det har inte funnits tid över till att blogga. Sen kom Tobias ner igen i torsdags och vi åkte och spelade några låtar tillsammans i Gräsmark under tiden som vår släkt käkade nävgröt och fläsk. Efter att jag hade kladdat svart sot i ansiktet och vi också hade ätit mat på lilleputt-stolar till ett gigantiskt gammalt träbord, åkte vi i fem bilar bort till kôl-mila, det är alltså en rykande jordhög som innehåller björkved. Där satt pappa och ett till gäng med gubbar och levde rövarn. Stre lite, lyfte ut gitarrerna och började spela för dem. Tobias va inte alls på hugget, men så tillslut så gick det att bra och han hakade på. Lustig han, ibland passar det inte att bjuda på sig själv och showa lite! :P
I lördags var jag iväg på Häljeboda-dagarna och spelade. 11 låtar, både religiöst och lite mindre religiöst. Åkte med Johan i hans Cadillac, det var grejer det :) Otroligt bekvämt. Tjötade lite med Fredrik som skulle köra traktorrallyt. Sen i lördags har jag typ inte gjort någonting. Tobias är ju fortfarande kvar, han ska åka hem imorn tror jag för jag börjar jobba då igen, och vi har varit ute med hundarna en hel del, varit i Charlottenberg, tagit det lugnt hemma, han har spelat datorspel med Martin.. Ojojoj, det är roliga grejer det.
Igår, då skickade Malin till mig helt plötsligt och skrev att hon var i Charlottenberg i söndags kväll! Jag fick en smärre chock, men hon skulle sova över och vi bestämde att vi skulle ses dagen efter. Det är alltså så att hon har träffat en härifrån. Fan va roligt egentligen! Jag har sett honom förut och han verkade supertrevlig. Där tror jag hon gör ett kap! Hoppas det håller, det vore himla roligt! :) Så vi fikade och bestämde att vi kanske ska ses på fredag, för jag och mamma ska nog åka in till Karlstad.
Vaknade kl 3 i natt. Gick på toa. Låg och tänkte censurerade tankar. Gjorde slag i saken kl 4. Tre gånger! Det var roligt, oh yes, om det var! :P
(v

Kommentarer
Postat av: louise

jag fattar inte det där sista..

2009-08-04 @ 19:25:38
URL: http://louiselouise.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH, det sista. jag dör av skratt om jag tror att det betyder vad jag tror att det gör.

2009-08-04 @ 21:21:02
Postat av: sofia

huvudvärken ja.. den tar aldrig riktigt slut faktiskt! :( BÖHÖ

2009-08-04 @ 21:21:45
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA ;) örnarna har landat.... HAHAHAHAH!! xD

2009-08-08 @ 10:50:28
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0