tisdag

Imorse köpte jag, Karin och Madde årskort på simhallen så vi gymmade för första gången efter sommaren. Det kändes så bra efteråt när vi gick ner till caféterian och tog en kaffe. Helt underbart! :) Vi har bara haft två lektioner, svenska och samhäll idag, så jag och Madds åkte hem med halv två tåget. När jag kom hem åt jag mat hos mormor och tog sen tag i tvätten, dammsög och plockade i och ur diskmaskinen. Joggade och cyklade med hundarna och nu har de fått mat och jag har kikat lite på Greys. Måste läsa på lite körkortsteori, började nämligen på teorikursen igår så varje måndag och onsdag är det genomgång. Måste verkligen lägga ner mig och göra uppgifter på datorn på trafikskolan. Fast då måste jag stanna kvar i stan typ varenda dag och det orkar jag faktiskt inte. Ska komma igenom kursen och sen börja, för den är färdig om två veckor. Jäpp, det är läget just nu. Körkortshysteri och projektarbete.
Och jag saknar Tobias. Det känns helt drygt att vara hemma. Allt går ju bra så länge man håller sig sysselsatt, då är det inga problem. Bara det att jag vill ju vara med honom så mycket som det går! Och när det inte går så är det inte direkt smärtfritt. Man undrar va fan man ska ta sig till, vad i hela friden man ska sysselsätta sig med för att inte längta för mycket. Jag vill alltid alltid ligga bredvid honom för det är så mysigt och tryggt att sova på hans arm. När han håller på att somna och börjar andas sådär djupt, det är så himla underbart och jag kanske ligger och tittar ut på stjärnorna samtidigt som det drar lite kyligt från fönstret. Då mår jag bara bra! Exakt den känslan hade jag i lördags när vi hade varit med Max, Julia, Krisse, Lina, Hanna och Markus. Fast då var jag lite irriterad också eftersom han började snarka när jag skulle sova.. Och det var riktigt högt! Han drog verkligen timmerstockar. Men sen är det så fruktansvärt fint att vakna upp bredvid honom.. Asså, inte undra på att jag saknar honom. Han är vansinnigt bra. Jag älskar honom.
Nu ska jag slänga på mig andra kläder och åka bort till Gunnel, hon fyller 48. Och sen ska jag ringa Tobias.
(v

Kommentarer
Postat av: Sofia

så himla gulligt! :)

2009-08-26 @ 17:43:24
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: stalin

orka simma :p så fruktansvärt tråkigt

2009-09-27 @ 16:57:40
URL: http://backtomysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0