söndag

Bäst jag börjar vara lite flitigare här i bloggen. När det väl händer en massa saker finns det dåligt med tid över för att blogg men det är ju då man behöver skriva ner grejer! Hur som helst, nog om det.
Jag är i Sunnansjö! Har varit nere vid sjön i nån timme, själv, lyssnat på lite musik och sett på vattnet. På riktigt, vilken utsikt, speciellt nu när det är fint väder ute och varmt. Ja, tro det eller ej men det har ju blivit varmt igen! Jag blir helt knäpp på vädret nu för tiden. På sommaren då regnar det och ibland är det höstkallt och när den börjar avta, ja då kommer värmen. Det är nånting som inte stämmer.. Och det är väl den här miljöförstöringen. Hallå, det verkar ju inte som det är någon som ser? Varför förbjuder man inte vissa stora saker som är bidragande till allt det här till exempel? Typ utsläppen från fabriker, vissa transporter..
Jag mår toppen, jag är i Sunnansjö :) Kom i fredags, det ösregnade hela vägen upp från Forshaga. Jag hade skit kul i bilen upp med Karin och Emmy, pussade och kramade på Tobias när vi kom fram, vi åt mat hos Lennart allihop och sov där (inte allihop). Igår sov vi jääätte läääänge, gick upp vid ett, duschade, väntade på att Krisse eller Max skulle höra av sig eftersom att vi skulle umgås. Köpte en till tandborste till mig eftersom att min nyköpta är bortslarvad av mig själv och sen gick vi hem till Karin på mat. Martin va där, lika talför som alltid, sen inväntade vi Max och Julia som skulle cykla till Sunnansjö från Nyhammar. Efter dom så kom Krisse, Lina och Hanna. Vi drack kaffe och skrattade åt Max för han är så jävla rolig. Haha, de är alla väldigt roliga! Men speciellt Max och Julia. Sen gick vi till Hannas pojkvän Markus och skrattade där istället, det gick inte att inte skratta åt dom. När klockan blev tillräckligt, runt 12, så cyklade/åkte/gick alla åt varsitt håll och vi gick till Lennart och sov. Eller nåt i den stilen. Och det är så himla mysigt. Gaah, så kul att bara hitta på nåt så spontant. Sen är det roligt med folk man inte känner heller!
Just det, en liten detalj. Skolan började ju i onsdags så nu kommer hela världen kretsa runt den, bla bla bla. Vi drog igång med projektarbetet redan första dagen. Då är det allvar. Jag och Johanna har bestämt oss för att vara effektiva. Vi diskuterade och gjorde upp en basic plan i torsdags som vi ska utveckla nu till veckan. Vi ska väl inte ha några musiklektioner så vi lär få en hel del lediga timmar, sovmorgon, sluta tidigt.. JAA, jag vill!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0