onsdag

Lustigt avslut på mitt förra inlägg fick jag höra. Haha, det var en aning kul.
Nu är det jobb som gäller i fyra dagar. Onsdag, torsdag, lördag, söndag. Dubbelt i helgen - jag behöver det. Speciellt nu när jag har gett bort så många dagar! Men jag borde inte ha någon ångest över det, jag hade ju så många dagar från början. Lite sommarlov ska man väl ha innan skolan drar igång igen. Jösses, det står inte på. Det är snart det.. Vad är det, 2 veckor exakt idag. Jag har lite panik över det faktiskt, men det har man ju alltid. Speciellt efter ett sommarlov med över två månaders ledighet. Men det är ändå lett, nu ska man tillbaka till skiten igen. Fast det är inte så mycket att klaga över egentligen! Nu känner jag mig riktigt värdelös faktiskt. Man har ingen aning om hur bra man har det. Hur jobbigt det kommer bli sen när vi slutar skolan och börjar jobba på riktigt. Fast det är väl så, man klagar på det man har. Tänk att man ska vara så himla onöjd hela tiden! Man är frisk och har ett bra liv, vad mer kan man önska sig. Men mer klagande kommer ni säkerligen få höra så än är det inte slut på min front heller.
Sen när jag slutar ska vi åka till farmor och gratta henne. Hon fyller 78 år idag. Lennart ska också komma ner och följa med till Stommen och dricka kaffe. Sen åker Tobias hem. Jäklar, vad vi har umgåtts på sistone. Vi har varit borta max en vecka från varann. Och det känns bra! Hur bra som helst. Det lär ju bli lite mindre nu när skolan börjar så det är bäst att passa på!
Tänk, nu när vi börjar igen är vi treor. Vi är äldst. Asså, det var ju inte alls längesen vi var minst! Vi var pyttesmå och allt var jätteovant och luktade skumt. Det luktade gammalt och instängt och det gör det fortfarande för den delen. Men tillbaka till det här med att vi är treor när vi kommer tillbaka. Vi är studenter! Student 2010. Student 10? Eller vad säger man? Det blir säkert ett kul läsår. Förhoppningvis minnesvärt, vi ska röja som studenter :)
Värt att nämna vore väl också att det här året har varit väldigt händelserikt för min del. Det kommer väl en utförlig analys till nyår där någon gång! Men men.. Dags att göra nåt vettigt nu!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0