lördag


♥ 


Igår va vi i Sunne på Västanå teatern och såg Kalevala. Rätt okej teater bortsett från att den var 3 timmar lång vilket innebar ungefär 4 timmar av sittande som resulterade i träsmak! Annars var det trevligt. Vi började med Scemu igår morse förresten, så istället för att gå och simma va vi tvugna att ha lektion. Igår kväll va vi i Eda hos Sara på middag och det var mys! :) Anki var snäll och skjutsade hem mig.
Idag vaknade jag halv 10 och gick genast upp och började städa akvarium. Det är så himla gött att ha det gjort! Har gett hundarna mat och så ringde Susanne, grannen, och sa att Berry hade traskat dit så jag sprang ner till dem. De bjöd med mig in att kolla på deras utbygge, jäklar vad stort det var! Utifrån ser huset jätte litet ut men nu hade det verkligen blivit mycket större, med tapeter för 700kr. Jäkligt snyggt och lite modernt bladat med lantlig stil. Så nu ska jag snart äta och läsa lite körkortsteori. Sen får vi se vad det blir. Slappande, jag har inte slappnat av på hela veckan tror jag. Kanske borde göra lite naturkunskap. Vi får se hur jag orkar. Annars ska jag titta på Sagan om ringen ikväll och ta det så lugnt som det bara går och möjligen ta ut låtar tills imorn, då ska jag upp och jobba till 16 och spela på en konfirmandinskrivning i Köla.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0