torsdag


Lycka!

Våren är äntligen här! På riktigt också! Imorn blir det fan skinnjacka, eller nåt lättare än min stora vinterjacka i alla fall. Snart solglasögon, jag hittade ju mina spegelpilotes. Det är ju fantastiskt :) Det är april, inse faktum, vi är inne i en vårmånad. Nu kan jag inte längta längre för då kommer den här våren vara över på ett ögonblick, det har gått så fort ända hit! Även om det har snöat som, ja gud jag vet inte vad.. Det snöade typ förra veckan senast. Men äntligen äntligen är det varmt ute! Känner att jag tar ut lite i förskott, men alla galna vårkänslor kommer på en och samma gång. Jag är nog bara glad över att det är sol ute :) Och snart sommar, röj, festival och sena ljumma kvällar. Och vad om inte jobb.. Jag ska jobba en del i sommar. Anne ringde och har satt upp mig på hela sommaren, men bättre det och att jag får ta bort de dagar jag inte vill och kan. Schemat finns att hämta idag om jag så vill, men det blir nog inte förrän på söndag. För idag ska jag öva på samhäll och sova. Duscha och lägga mig tidigt så jag är pigg och fräsch tills imorn. För då blir jag kvar i stan hos Björn :) Upp tidigt på lördag. Haha.. Uppdatering kommer! ;)
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0