söndag

Just passerat 300 strecket för mina inlägg. Det är inte dåligt!
Vilket underbart väder. Var ute med hundarna vid nio imorse, duschade, åkte till Ch-berg för att köpa kaffebröd och sitter i princip och väntar in Johan, Victor och dom som ska komma och hälsa på. Spelat på läxorna faktiskt. Funderade på om jag skulle göra GEMU också. Inte så sugen.. Jag och Madde ska göra idrottslektionen sen. Ska ha den på tisdag, bleeh, det kommer nog gå bra..
Vet inte vad jag är på för sorts humör idag. Mycket konstigt, blir spänd hela jag. Kommer få spänningshuvudvärk ikväll.. Hoppas det löser sig. Jag vill inte göra om samma visa igen. Så himla irriterande, förstår inte hur, vart, varför det uppstår. Och jag har inget annat val än att ta tag i det igen om det fortsätter.
(v

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, jag ska också ha lektion på tisdag :D

2009-04-19 @ 13:51:34
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: anki

<3

2009-04-19 @ 15:21:49
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0