onsdag

Nu står jag och jobbar egentligen, men det är så extremt lite folk så jag roar mig med datorn istället. Har gjort i ordning till djuren så dom är färdiga och listan är avprickad, behöver egentligen bara väga upp leversnittar och kex. Gjorde så mycket igår.. Och tänk, inte en enda otrevlig norsk. Det är ju fantastiskt vad bönhörd man kan bli ibland. Johan, Victor, Anders och Anneli kom in på besök igår också. Det är nog det bästa med att jobba i affär.. Man får prata med så mycket folk! Även om Statoil var lite roligare på den fronten så är det väldigt bra här. Hyfsat omväxlande arbete ändå och jätte bra kollegor. Fast som sagt, nackdelar finns det ju alltid. Hårt golv, tråkiga tider, man ser inte skymten av solen.. Det är ledsamt på sommaren.
Jo, det är ju påsklov nu och jag jobbar som en idiot. I lördags var det ju Lasse Stefanz i ishallen. Det är stort för lilla Ch-berg och alla dansbandsfan. Och fint väder var det också, men jag var inte ute. Jag var i Brunskog hos Björn och det var ju inte så illa det heller. Haha.. Åker dit ikväll igen, efter jobbet, för imorn.. Ja då bär det av till Ludvika! :) Karin ska hämta en kattunge och jag ska följa med som resesällskap. Gps hade hon inte så vi får väl se hur långt vi tar oss med karta och vägbeskrivning från hitta.se. Tror vi kör om Karlstad och upp. Björn tyckte det var konstigt, det var nån annan väg som var kortare enligt honom. Det kanske det är, det vore väl vår vanliga tur att åka extra långt utan att behöva. Haha! Känns så galet att man kan köra vart som helst. Snart är det sommar och jag är taggad! Och våren har ju inte varit alltför illa än så länge :) Hjälp, jag har redan fått ont i ryggen och då har jag ändå bara stått här framför datorn. Känns bra, känns som att jag inte har alltför länge kvar tills pensionsåldern. Jaja, bäst jag gör nånting annat..
(v

Kommentarer
Postat av: sofia

MEN GE DIG. HAN ÄR DEN SNYGGASTE SOM FINNS.

2009-04-18 @ 20:45:25
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0